piątek, 5 czerwca 2015

Nieoczekiwany powrót :)

Witam...ehh..każdy zawodzi..nawet ja. Przepraszam po ogroooomnej przerwie..Przez jakiś czas zabrakło natchnienia na temat, innym razem brak czasu, nauka. Zawsze coś...Mam nadzieję, że to więcej się nie powtórzy...ale nigdy nic nie wiadomo. Mam dla Was kilka zdjęć, które zrobiłam tak po prostu. Zaszło kilka zmian, kilka nowości. Doszło kilka nowych podopiecznych w stadninie, oraz opiekunów :)
Zapraszam do oglądania.

Ola dosiada Muzę:)
Klara (opiekun) i Jasmine (jej podopieczna)
Olbrzym *-*
Sadza
Mistral 
Turniej (nowy podopieczny)
Szampan
Konie: Turniej (po lewo) i Violett (klacz po prawo)
Ludzie: Adrian na Turnieju oraz Artur na Violett
> Zapraszam : 
-do komentowania :D
-polecania mojego bloga ;)
-Obserwowania mojego bloga ! 
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Fajnie,że wróciłaś i piszesz. Przerwy każdemu się zdarzają. Może czasem to i lepiej... Postaram się wpadać. Pozdrówki!
    greenhillstable.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło widzieć Cię z powrotem! Będą opisy nowych podopiecznych?
    U mnie nowy post - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam ponownie - będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia ;D
    Bedem zaglądać xD
    U mnie n/n.
    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę wpadać :) już obserwuję ;)
    zapraszam do mnie na candy :)
    whitearabianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wpadać,
    Czekam na kolejne posty (zwłaszcza na opis Turnieja (?) i Violett :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również. A ty do mnie?
    nmrschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne posty fajnie że jesteś zachęciłaś mnie do kupna koni rycerskich pozdrawiam. ola

    OdpowiedzUsuń