piątek, 28 listopada 2014

Roczek bloga ! :D

                                                        WsZyStKiEgO NaJlEpSzEgO !!!!
 Wczoraj minął rok od momentu kiedy napisałam pierwszy post na tym blogu. Bywało trudno, częsty brak czasu, ale jakoś dotrwaliśmy ! I to dzięki WAM ! :D Bez Was nie udałoby się mi dotrzeć aż do dziś. Pomagaliście mi w trudnych chwilach. Dzisiaj za to wszystko DZIĘKUJE :3 
W ciągu roku blog został odwiedzony aż: 6047 razy ! 
Napisałam : 52 posty
Łączna ilość komentarzy wynosi : 284 !
A nawet doczekał się 1 obserwatora :)
Jeszcze raz z całego mojego serduszka DZIĘKUJE ! :) 
 













Cóż jak się w takim momencie rozpisywać. Aż łezka w oku mi się zakręciła ;') 
Pozdrawiam gorąco ! :) 
Ewelina Gorczyca

7 komentarzy:

  1. Sto lat !!! Trzymaj tak dalej ;) . U mnie do roku jeszcze ponad pół roku xD
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. STO LAT! I oby tak dalej. TYLKO PISZ WIĘCEJ POSTÓW :D Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. STO LAT!!! Wielu odwiedzin, samych pozytywnych komentarzy i miliona obserwatorów! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stówka! <3 Proszę, powiedz, że to wszystko z Candy juz doszło... Ileż taka koperta moze iść?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszegoo! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń