sobota, 31 maja 2014

Mistral - Ogier Mustang

Hejka ^^ Chciałabym podziękować wszystkich, którzy  mnie pocieszali z dołka ...:D I powiem Wam, ze naprawdę się udało :) ! Dnia 19 maja dostałam 3 nowe figurki, ale jak zawsze nastąpiły problemy i zdjęć nie było >.< ! Jednak dziś są, ale z kamerki, więc przepraszam za moje palce i za jakość :D
Jest to Mistral i zawsze moja siostra o nim marzyła, więc jej go podarowałam ^^ Spodobał mi się na samym początku kiedy moja sister otwierała paczkę :)
Jak widać na zdjęciach jest cały kary za co naprawdę pokochałam ten model, ale i ta jego grzywa i ta poza...Mmmmm <3 Dobrze, wiec ja już na dzisiaj kończę a w następnym poście powinna się pojawić następna zdobycz-czyli - Ogier Andaluzjan - Galahad ! :) Wszystkich pozdrawiam serdecznie :))
EwuśKa

14 komentarzy:

  1. Też mam ten model .
    Mój nazywa się Spirit .
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje koników ! Bardzo fajny ogierek. Pozdrawiam
    www.dorotheahhh.blogspot.com
    www.dh-stable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ♥. Sama chyba sobie kupię tego dzikuska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam :) Warto zakupić :D

      Usuń
    2. Chyba sie skusze :-) zaniedługo urodzinki więc szanse są:-)
      Zapraszam:
      www.moje-konie-schleich.blogspot.com

      Usuń
    3. Mmm <3 Mam nadzieję, że uda Ci sie zdobyć dzikuska :D

      Usuń
  4. Jakiś miesiąc temu kupiłam ten sam model na wycieczce w Krakowie;).
    Mój ma wiele imion,ale najczęściej mówię Black Diamond(Tłumaczenie:Czarny Diament)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo gorąco polecam ten model :) Mój ma tylko jedno imie : Mistral ! :)

      Usuń
  5. U mnie nowy post dotyczący zmian na blogu. Zdanie czytelników jest dla mnie bardzo ważne, wiec proszę o jak najszybszą reakcję:
    http://tynnahatter.blogspot.com/2014/06/wazne.html

    OdpowiedzUsuń