sobota, 8 listopada 2014

EwuśKa powróciła ! Koniec lenistwa :)

Przepraszam za kilku miesięczną przerwę. Przeważnie było to lenistwo oraz brak weny do dalszego pisania, ale POWRÓCIŁAM ! :) Nic się nie zmieniło od pory ostatniego wpisu. Cóż...Mam nadzieję, że wybaczycie mi tak długa przerwę. 

Z okazji Halloween zrobiłam jedno zdjęcie na, którym znajduję się Pogodynka. Wy również straszyliście swoich sąsiadów ?

Pogoda listopadowa: częste deszcze, mgła, a nawet mróz (!) potrafią przyprawić mnie o nie jedne choróbsko.:D Przeziębienie dopadło nawet naszą kochaną stadninę ,,Galop" (Nazwa stadniny Schleich). Nie ustraszony Mistral postawił czoło, konsekwencjom i wybiegł na padok. Niestety dziś znajduję się w boksie dla chorych koni. Trzymajcie kciuki, ze Mistralowi uda się wyzdrowieć :)

No to tyle na dziś. Czekają nas jeszcze posty o nowościach 2015 roku !
PS: Zbliża się roczek bloga ! :3
Trzymajcie się ciepło ;)
EwuśKa

10 komentarzy:

  1. Nareście powróciłaś ! :) Również straszyliśmy sąsiadów, a cukierków uzbieraliśmy pełną reklamówkę. :D Pozdrawiam.
    Olusia >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na wsi trochę daleko do sąsiadów, ale też uzbierało się reklamówkę :) Również pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Dobrze że znów jesteś :D. Czekam na porządne wpisy! :D wpadaj do mnie:
    konieschleichlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wpadać ! :) Postaram się posty dodawać przynajmniej raz w tygodniu :D

      Usuń
  3. Cieszę się, że wracasz! Zacne zdjęcia! Ja osobiście nie obchodzę Halloween
    U nas n/n - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że znowu zaczęłaś pisać, bo wiele razy wchodziłam na Twojego bloga i myślałam, że już nic się nie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że znowu jesteś . Myślałam, że porzuciłaś bloga :( Ale jednak nie :D Pomysłowe zdjęcie z dynią ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś ;), nie opuszczaj nas więcej na tak długo, pozdrawiam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń