piątek, 25 kwietnia 2014

WAŁACH CLYDESDALE 13670 ---OLD BILLY

 Hej ^^ Dzisiaj dalsza część opisów :) Przepraszam, że akurat takie stare podpisy, ale na moje nie szczęście nowszych zdjęć nie mogę zgrać :( A dziś opisuję Wałacha Clydesdale .U mnie ma on na imię Old Billy :)
 Ogólnie sam model prezentuje się ładnie. Ma masywne ciało. Z tego co wiem jest on koniem duużym ;)
W nim podoba mi się jego grzywa, bo jest taka czarna i dokładnie wyrzeźbiona. Ma duży pyszczek i uszy ..O.o
Na zdjęciu wyżej ^^widać strzałkę  i białe szczotki .W rzeczywistości wałaszek ma ogroomne podkowy jak i kopyta. Oczywiście jak to zawsze ja musze się do czegoś przyczepić :) Nie ma on wykształconych kopyt. Ogonek ma krótki co według mnie pasuje do tego modelu. Wygląda on ładnie, ale jednak nie jest moim ulubieńcem. Długo się wieczorem zastanawiałam czy będzie klacz dla małego źrebaczka ( nie już takiego małego xD ) bo on przecież jest wałaszkiem ;( A źrebaczek jest karmniony w mojej  stadninie buteleczką :) No cóż tak opisuję ten model . No i pod koniec zdjęcie Old Bill'iego ;)
Miłego dnia .A no i bym zapomniała :) DZIEKUJE ZA KOMENTARZE POD OSTATNIM POSTEM dokładnie opowiadaniem cz2. :) To NAPARWDĘ MOTYWUJE :)
EwuśKa


12 komentarzy:

  1. Ja też mam wałaszka :) U mnie jest Brunem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też posiadam ten model i jetem z niego zadowolona .
    Jest to jeden z moich ulubieńcó . A co do klaczy tej rasy jest ona wycofanym modelem jest starsza wyszla wczesniej niz walach i źrebię . Ale ciężko ją dostać rzadko pojawia się na polskich portalach . U mnie nazywa się on Budweiser .
    Pozdrawiam i zapraszam :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku też był moim ulubieńcem ...lecz pojawił się ogier camargue :) A do klaczki to naprawdę ciężko ją dostać..Dlatego bardzo był chciała aby dodali jakąś klaczkę Clydesdale :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ostatnie zdjęcie bardzo pomysłowe. Gratuluję figurki, u mnie to Orion
    U nas figurkowe n/n.

    OdpowiedzUsuń
  4. SuPeR bLoG ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten model, jest taki "miśkowaty" :D.
    Co do klaczy to jest ona już wycofana, ale można ją dostać na allegro czy e-bayu :).
    Ps.Świetne zdjęcie z okularami xD.Cool xD.
    Pozdrawiam
    Aredhel

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą figurkę pasuje do niego ten krótki ogon ale ja kocham te konie z gestym i długim ogonem i grzywą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też twierdzę, żę krótki ogon do niego pauje :0 I ta jego grzywa ^^ Mmmmm <3

      Usuń
  7. Bardzo lubię tą figurkę pasuje do niego ten krótki ogon ale ja kocham te konie z gestym i długim ogonem i grzywą.

    OdpowiedzUsuń