środa, 30 kwietnia 2014

Mamy majóweczke :)

Witam :) Dzisiaj zaczynamy majówkę :) Krótką, ale mamy XD Bo trwa tylko do niedzieli.... Dostałam ,,szlaban " za oceny...I teraz muszę poprawiać i się uczyć....ALE...Spokojnie :) Nie zapomnę o was i co jakiś czas będą się pojawiać wpisy  :) Cóż kara musi być....No kończę :) Piękna pogoda a ja w domku ...Ale ze mnie leń.....:) ,,Dlategóż"- jak to mawia mój tata :)  Muszę iść -.- TRZYMAJCIE SIĘ :P
PoZdRaWiAm :) ( tak bawię się trzcionką ! )
PS: Wy tez juz czujecie lato ?
EwuśKa

6 komentarzy:

  1. No nauka ja się solidnie uczę bo szlabanu nie chce miec. Do której klasy chodzisz ? A i czego na moim blogu w komentarzu napisałaś zapraszam i link do mojego bloga ?? Pozdrawiam i zapraszam :
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka- rzecz nudna ale to od niej zależy twoja przyszłość :) A co do komentarza na twoim blogu...Dodawałam twój blog do mojej listy blogów które odwiedzam i czytam, no i tak zostało umieszczone w twoim komentarzu....Ufff...Przepraszam za komplikacje ...Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi . Zapraszam do mnie na zgadywanke .
      I przepraszam za spam

      Usuń
    3. Nic się nie stało :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też :D Tylko pogoda ostatnio się zmienia .....

      Usuń