poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mała sesyjka+opis niespodzianka :)

Hej, cześć i czołem! Jak tam u Was? Kto zdał do następnej klasy? :)
Jako, że zaczęły się już wakacje wybrałam się na malutką sesyjke. ,
,Pani" ze Stajni Schleich pomagała mi w robieniu zdjęć ruchliwym zwierzakom. Też troszkę pomyślałam, aby na zdjęciach mojej roboty widniało jakieś logo. Tak, więc zrobiłam. Każde moje zdjęcie będzie podpisane :)




dodatkowo dołączam opis Ogiera Appaloosa :)
Ogier mówiąc ogólnie jest bardzo ładnym modelem.Szczególnie spodobało mi się w nim jabłkowitość na zadku :)
Na początku chciałabym przeprosić za kiepską jakość...Słońce nie pozwoliło zrobić przyzwoitych zdjęć.
Ogier ma kasztanową (?) maść. Jak pomyliłam umaszczenie serdecznie przepraszam, nie znam się na maściach... 
                                                 Niestety ogier nie jest podkuty. 
Jego chrapki i cały pyszczek jest śliczniusi *o*. Wpadła mi w gust postura konia. Można poznać, że ogier jest silnym zwierzęciem z charakterkiem ;)

Kolor grzywy i ogona pasuję do modela. Ogier prezentuję się ładnie szczególnie w terenie.
I UWAGA! NA DZISIAJ KONIEC :)
Mam nadzieję, ze się Wam podoba. 
Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. koń ma maść jak się nie mylę, gniada derka z plamkami :)
    ładny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo dzięki wielkie! Ja się nie znam na maściach ;')

      Usuń
  2. Piękniś *-*
    Od pewnego czasu mam chrapkę na niego ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny koń, chociaż ta derka średnio mi się podoba "z góry". Maść to albo skarogniada derka z plamkami, albo ciemnokasztanowata derka z plamkami (na żywo nie widziałam, więc mogę jedynie zgadywać)
    Pozdro i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja, jak pisałam w notce, nie znam się na tym, więc za podpowiedzi co do maści bardzo dziękuje :)
      Oczywiście wpadnę, również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratulację ogiera :). Posiadam go już od dłuższego czasu (również jego pozostałą rodzinę) i bardzo go lubię :). Jego maść jest gniada,a na zadzie ma białą derkę ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje, również polubiłam ogiera i klacz tej rasy :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Śliczny ogier. U mnie w stadku też już jest od dawna.
    Lubię,go,chodź ta poza troszkę mi nie pasuje ;/
    Ale ogólnie jest OK. !
    Pozdrawiam
    ____________________________________________
    Zapraszam na nowego Bloga - http://equistastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go posiadam w mojej kolekcji - to bardzo fajny model - fotogeniczny.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń