piątek, 18 lipca 2014

ZMIANY I NOWOŚCI !

Hejka ;) Mam dla was parę nowości :D Pierwsze jest to: ZMIENIAM ADRES BLOGA ! Niedługo blog będzie funkcjonowac pod tym adresem :  http://schleich-stajnia.blogspot.com/    !  Zmiana ulegnie 20 lipca ;) Drugą cześcią a mianowicie nowościami są nowi podopieczni ;D Ostatnio trafiły do mnie Wałaszek Falabella, Klacz Szwarcwaldzka i żrebię Haflinger leżące ! Opisy już wkrótce ;D Ostatnio bardzo mi sie nudziło i powstał nowy boks dla chorych koni ;3 Pokażę go Wam nie długo. A dzisiaj to tylko informację :)
Old Billy 



Pozdrawiam ;D
EwuśKa

10 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać zdjęć :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie Klacz Szwarcwaldzka.

    schlleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Fakt wszędzie klacz szwarcwaldzka ! :)

      Usuń
  3. Z nieciepliwością czekam na nowe notki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam klacz szwarcwalszką oraz wałacha . Leżącego źrebaka nie mam .
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ! :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia :) Pozdrawiam ! ~Olusia

    OdpowiedzUsuń