wtorek, 1 lipca 2014

Wyprawa nad ,,jeziorko "

Witam :) Jak mówi sam tytuł wybrałam się z moimi podopiecznymi nad ,,sztuczne jeziorko". Jest nim niestety basen..:D Tak moje koniska zaczęły swe wakacje....Woda, komary...trawa.....Czego chciec więcej :) Zapraszam do oglądania i komentowania :)
    
                                                                 
Tak więc mało tych zdjęc, ale więcej nie chciało mi się załadowac :) Ja w wakacje jadę do Berlina, znów Warszawa i Gdańsk ! A Wy jaki macie plany na wakacje ? To na dziś koniec :) Pozdrowionka :D 
EwuśKa

26 komentarzy:

  1. Ale ładne zdjątka :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, lato to i komary :D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki, pierwsza jest genialna! :). Pozdrawiam!
    http://konieschleichlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Na pewno wpadnę do twojego bloga ! ^^ Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia, życzę miłych wakacji:)

    Pozdrawiam z Gdańska

    Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gdańska...Zazdroszczę ...:D Dziękuje, również miłych wakacji ! ^^

      Usuń
  5. Ja mieszkam na Pomorzu, więc nie mam daleko do Gdańska. W wakacje jadę z połową klasy do Francji, Anglii i Belgi. :)
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :3
    http://porady-i-ciekawostki-o-schleich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz fajnie! Mieszkając koło morza ;) U mnie wycieczki klasowe nie odbywają się za granicami Polski;c Pozdrawiam i równiez miłych wakacji ! :D

      Usuń
  6. Zdjęcie andaluza najładniejsze :) .
    Ogólnie wszystkie są ok :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sory za spam ale
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ladne zdjęcia, zapraszam na mojego nowego bloga (nie jest o schleich, ale o koniach takich prawdziwych c:) http://jazda-konna-moja-pasja.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę :D A jak z blogiem o schleich ? Kiedy ruszają nowe wpisy ? Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dzięki, na nowym blogu nn, a na tym o schleich prawdopodobnie pojawi się jutro. Musze wziąść się za te notki, bo jakoś ostatnio nie chce mi się pisać :)

      Usuń
    3. To życzę natchnienia w pisaniu notek ;) Ja też muszę się w garsc wziąsc ! :D I nadrobic zaleglości w pisaniu :) Zajrze :D

      Usuń
    4. Już są ! Na obu blogach nn :) Zapraszam.

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam :)
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)

    http://dreamstableschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Udana sesja. Szczególnie pierwsze zdjęcie.
    U nas n/n

    OdpowiedzUsuń