wtorek, 29 lipca 2014

Wałach Falabella 13278

Witam serdecznie ;) Przepraszam, że tak późno piszę, ale miałam małe problemy techniczne i pojechałam do dziadków i nie miałam czasu. Dzisiaj przedstawiam Wam mojego kochanego maluszka : Wałacha Falabella o numerze katalogowym 13278. 
Wałaszek ma opadającą grzywę na lewe oczko. Posiada charakterystyczną maść. Ma przyciemnione końcówki kopyt oraz pyszczek.Bardzo podobają mi się jego kropki na ciele oraz ogonek ;) Maluszek  ma pięknie wyrzeźbioną grzywę, ogon. Mogłabym się przyczepić co do malowania ogona, ale nie zwracam na to uwagi ;). Dużo nie mogę o nim powiedzieć, gdyż jest moim ulubieńcem i nie potrafiłabym go inaczej opisać ;) 



Maluch dostał imię Szampan ! Ogólnie bardzo mi się spodobał od samego początku i gorąco polecam ten model :D Dzisiaj niestety tak na krótko.. Niedługo opis następnego modelu ! Pozdrawiam ! :) 
EwuśKa

14 komentarzy:

  1. Gratuluję Wałacha :) Obecnie nie posiadam tego modelu, ale chyba się skuszę :3 Pozdrawiam !
    - Ada =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ten model ;) Jest taki malusi i przesłodziutki :3 Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny maluszek! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo jaaaa alee ładnyyy :3

    Śliczny masz może całą "rodzinkę" Falabeli??
    Jak tak to zrób może im małą (albo dużą) sesyjkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam całej rodzinki :( W tej chwili mam tylko Szampana, ale zastanawiam się nad zakupem reszty rodziny Falabelli :)

      Usuń
  4. Ładny model :)
    Ja go nie mam mam nowszą wersję 2014
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za spam ale chce cię zaprosic na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki szłodziak ^^
    Gdyby był trochę lepszy w malowaniu, na pewno byłby już w moich łapkach.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://szatynkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Bardzo fajne imię wybrałaś.
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tego malca, ale od paru dobrych lat. Uwielbiam go. Mój ma na szczęście bardzo dobre malowanie, więc tym bardziej go uwielbiam :D

    Pozdrawiam i gratuluję tego naprawdę ślicznego modelu.

    OdpowiedzUsuń