środa, 19 marca 2014

UGH..Tyle nauki...

Siemanko :-) Jak u was ? U mnie pogoda sie poprawia i powoli słoneczko mocniej świeci ^^ No więc tak....Dziekuje za podpowiedzi w dobraniu imienia i powiem wam ,że fiordzik ma na imię.....TAMTARANTAM .......Biszkopt :3 I jeszcze raz dziękuje za podpowiedzi :-) ......Wy też macie tyle nauki czy tylko na mnie się tak nauczyciele uwzięli ?? :-( Macie zdjęcia moich konisiów i moich książek ,bo konisie chciały pozować na nich *-*

Od razu mówię ,że zdjęcia nie są dobrej jakości bo już się robi ciemno ....
Dziękuje ,że tutaj wpadłeś /wpadłaś :-)
Pozdrawiam :-)

5 komentarzy:

  1. Czy moje oczy widzą książkę do chemii? Chyba miałam taką. xD Tak, jestem na 100% pewna, że miałam taką. :D To chyba z pierwszej klasy, nie? no, ale mniejsza o to.
    Moje konisie też lubią wysiadywać moje książki. :3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak książka jest do pierwszej klasy ;-)
      Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. Mega blog <3 Pozdrawiam ! :-)

    OdpowiedzUsuń