wtorek, 18 marca 2014

Nowiutkie ^^

Hej dziś bedzie taka długa notka :-) Zacznę od początku .Przyszłam paczka !! Wiecie jak sie bardzo cieszę ?? BARDZO :-) Oto zdjęcia :
Do Stadniny ,,Galop " Przyjechał ogier i wałaszek ^^
 Niżej ogierek .Od razu stał się moim ulubieńcem ^^
Tego samego dnia urodziły się dwa kolejne źrebaczki ....
Oto one :
 Klaczka Lipicańska nazywa się Preria (imię wymyślone przez moją siostrę  (NIE KOPIOWANE Z INNYCH BLOGÓW )
A ta klaczka ma na imię Apokalipsa....
Przyjechał również Wałaszek o którym już wcześniej wspomiałam
Tu wszystkie nowe w Stadninie ^^

Wałaszek nazywa się Burza i od razu znalazł własny boks ...
Apokalipsa po paru minutach od razu wstała na nogi :-)
No więc to tak na początek :-) Wstawie wam zdjęcia mojej siodlarni oraz paszarni w jednym xDD
Tak ona wygląda ...A tutaj wszystkie boksy z nowymi mieszkańcami :-)

Tak więc to na dziś ...Ufff....
PS : Jak dać imię dla Ogiera Fiordzkiego ?? Wasze propozycje piszecie w komentarzach :-)
PS2:Dla tego ogierka ...
Pozdrawiam I Miłego Dnia :-)


4 komentarze:

  1. Gratulacje. Ja swojego ogiera fiordzkkego nazwalam Karmel.
    Mozesz go nazwac Desperado,Karmel lub biszkopt
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Grauulacje :P Słodki ten fiord , Imię : Cottage , Cookie :D
    ______________________

    Zapraszam na bloga : http://andalusastable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dałbym Rafael(mój się tak nazywa)zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń