środa, 21 maja 2014

Każdy z nas ma ten gorszy dzień..

Witam. Niestety mam dla Was złe wiadomości...Popadłam w ,,dołek " i ciężko mi z niego wyjść. Przez niedługi czas zastanawiałam się o usunięciu mojego bloga...Brak tego czasu ! On bardzo lubi mi uciekać...No i niestety zapadła decyzja, że blog zostanie  :)  Może to nie najlepszy sposób, bo chciałam zacząć od początku, ale to tylko załamanie, które na pewno mi przejdzie....Pozdrawiam!


PS : Będę coraz rzadziej pisała, bo mam sprawdziany prawie dzień po dniu !
PS2 ; Przepraszam również, że zaniedbałam wasze blogi...Obiecuję to nadrobić :)
EwuśKa

13 komentarzy:

  1. Czasem warto zrobić sobie przerwę, żeby załadować akumulatory. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie martw się nie tylko ty masz tak zaniedbanego bloga :)
    PS Też mam prawie codziennie sprawdziany np. ja jutro mam z Angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blog może i jest prowadzony systematycznie, ale nie znaczy to, że też np. nie mam na niego czasu (Czasami trudno znaleźć czas, ale próbuję i jak na razie wychodzi mi to.).
    Każdy ma gorsze dni. Uwierz mi, ja sama od wczoraj wypłakałam morze łez, a doła mam już od kilku ładnych dni. Może się wypłaczę i na blogu? Nie wiem. Zobaczymy.
    Jedynie szkoły już nie mam. Może, jak teraz dostanę się na wymarzony kierunek, na studia to będzie lepiej. Poza tym czasem pracuję, niedawno pisałam dodatkowy przedmiot z matury (Bo samą maturę mam od roku.), ale... Jak to dalej będzie - tego nie wiem. Czasem nie wiem, czy chce wiedzieć. A może będzie po prostu lepiej.
    Ładne zdjęcia.
    Zapraszam do siebie częściej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pocieszenie :) Będę częściej wpadać :D
      Również pozdrawiam !

      Usuń
  4. Przerwa czasami sie przydaje ale nie usuwaj . Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunę :D Mam nadzieję, ze dołek już mnie nie dopadnie ....Ufff !

      Usuń
  5. Ja dopiero zaczynam prowadzić bloga a już brak czasu. Przerwy przydają się każdemu.
    www.theblackhorse5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku miałam czas i mnóstwo zdjęć teraz już się nie wyrabiam się z ich dodawaniem ;)

      Usuń
  6. Każdemu chwilka przerwy jest potrzebna....Ale nie usuwaj ....Pozdrawiam !
    ~ Olusia ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam lekką załamkę. Ale damy radę,czyż nie?

    OdpowiedzUsuń