wtorek, 6 maja 2014

Informacje :)

Witam =) TAK ! Znalazłam w końcu czas wolny :)Niestety dziś będą trzy foty i duuuużo pisania :) Tak, więc informuję Was, że za dwa tygodnie jadę do Warszawy ( niestety nie do wujka ). Głównie jadę tam z tatą na zlot miłośników coś tam coś tam xDD Nie zapamiętałam .....:( Jeszcze jedna informacia....Dokładnie 27 maja w moim mieście - Płock ( Jakby ktoś mieszkał blisko niech wpada :] ) został zorganizowany Jarmark Tumski :) Nazwa wskazuje na to, że to na ulicy Tumskiej zostaje on urządzony ...Dlatego chętnie na jego pojadę i może coś fajnego się kupi ;3 Mam taką nadzieję. Tak więc ZAPRASZAM NA JARMARK  :) Dobrze przechodzę do wpisu :) Oglądajcie zdjęcia ( na jednym pokazałam jaka jest różnica wzrostu między moją owieczką, a źrebaczkiem ). Na dziś ogłaszam Koniec ....:)
 
   PATRZCIE !!! Gdzie on wlazł !?- Wykrzyczała  Marta. - Schował sie miedzy mlecze :) - Odpowiedział Tomek :) -Ohhh...TOMEK !! PRZESTAŃ !! - Odrzekła mu Marta - Dobrze ....niech Ci będzie :) -Tomek schylił głowę i powędrował po kantar Kasztanka :) - I tak drogi Tomku trzymać! - Radośnie odparła Marta do Tomka :)
Trzymajcie się :) Do napisania ...I jak pisałam ZAPRASZAM NA JARMARK :] Pozdrawiam !
EwuśKa

4 komentarze:

  1. U mnie co niedzielę są takie jak by jarmarki są tam różne starocie i czasami figurki niedługo jadę na niego . Zapraszam u nas n/n
    schleich-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety rzadko bywa kiedy moje miasto organizuje jarmarki..
      PS : Jedziesz na jarmark w Płocku !?
      Pozdrawiam :).

      Usuń