wtorek, 1 kwietnia 2014

Witam =)

Hmmm....No więc mamy dziś wtorek...( Sorki ale ja i moja rozkminy xDD ) Dzisiaj tak krótko i na temat ;) Mam tyle nauki, że czas mi dość wolno ucieka (bywa, że szybko ) I nie wiem kiedy pojawi się kolejna notka..:( Przypuszczam, że w sobotę jak znajdę chwile to napisze :) W tej notce chciałabym też podziękować osobom które wchodzą na mój blog i go czytają, komentują oraz polecają ;) Uwierzcie to naprawdę motywuje ;) Dobra będę musiała lecieć..:( Trzymajcie się do napisania ;)



PS:Dziękuje Wam za te wszystkie komentarze ;)
------>Dzięki ,ze tu zajrzałeś /zajrzałaś ;)
----------------> Zostaw po sobie ślad w komentarzu ;)
-->Pozdrawiam ;P
EwuśKa ;)

8 komentarzy:

  1. Jak piszesz, to najpierw stawia się przecinek, a potem spację. Czyli TAK, a NIE TAK .i potem coś napisane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) Ale dzięki, że zwróciłaś na to uwagę ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Zdjęcia *.* Piękne :* u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ładnie... ;)
    Powodzenia w nauce - jak zwykle łączę się w bólu (jeszcze tylko dwa kolosalne sprawdziany, na które nie miałam do tej pory czasu się uczyć i weekend <3)
    Lecę, żeby się wyrobić ;)!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Ja tez już prawie się nie wyrabiam przez nauke :(

      Usuń
  4. Ja mam jutro 3 WIELKIE kartków, sprawdzian i pracę z techniki. Ale damy radę! Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń