wtorek, 25 marca 2014

Padało..Znowu..

Witam :-) U mnie rano padało i padało a nawet śnieg padał przez chwilkę o.0 Hmmm..Ahhh ta pogoda .Ja dziś skorzystałam ( chociaż pogoda nie była ładna ) i porobiłam kilka ładnych zdjęć .A to kałuża a to zielona trawka i ta rosa *-* Mmmm :3 Kilka zdjęć robionych na płocie i drzewie xDD I nawet samochód taty się przydał xD Ale strasznie rozmazane ,więc nie wstawię ...Niżej mój Crosik <3 (czyt.Krosik )


                                                             Na dole Burza ^^
                                                  I jeszcze niżej Old Billy i Kasztanka ;)

                                                 No więc to te ładne ,według mnie ..
------------------> Dziękuje ,że tu zajrzałeś /zajrzałaś ...
-----------> Zostaw po sobie ślad w komentarzu =)
 --->Pozdrawiam i trzymajcie się mocno ;) 
PS : Dziękuje za WSZYSTKIE komentarze :)
EwuśKa


6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia ;) U mnie też szaro i ponuro....
    Olusia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Pogoda cały czas taka ponura, ale podobno juz w czwartek ma być cieplej ;P
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. 2 pierwsze *o*
    U mnie również pogoda beznadziejna, aczkolwiek patrzę sobie teraz przez okno i z nadzieją stwierdzam, że poranek lepszy niż wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Ten poranek wyglądał na wiosenny ;)

      Usuń
  3. U mnie od niedzieli lało, ale dziś wyjrzało już słoneczko, więc tylko mieć nadzieję, na troszkę więcej ciepełka.

    Fajne zdjęcia. Szczególnie z Crosikiem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń