poniedziałek, 9 grudnia 2013

Nowe schleich 2014 !!!!

Sieemka :-) Jak u was ?? Miałam chwilową przerwę ,bo jestem chora :( I teraz bd miała więcej czasu na prowadzenie bloga i wiele innych....Pokażę wam schleich konie które będzie można juz kupić prawdopodobnie w styczniu ...
Trochę rozmazane ,ale pokaże też w zbliżeniu...
Są tutaj Arabyyy <3 Jestem zainteresowana ich kupnem i na pewno znajda się w mojej kolekcji

 Trakeny tez są urocze :-)  Na pewno zakupię sobie źrebię i ogiera ...
 Hmmm..Klacz fryzyjska ...Mojej siostrze się ona podoba,a co do mnie to nie mam komentarza..
 Wałach Falabella :-) Hmmm...Może...
 Źrebak knabstrupper nie przypadł mi zbytnio do gustu ale może go zakupię ze względu aby uzupełnić rodzine ...

 Nareście szetlandy <3 Kupię cała rodzinkę gdyż powiem ,że są one ŚLICZNE :-)

 źródło :http://schleich-oliwii.blogspot.com/2013/11/schleich-2014.html

No i to na tyle lęcę pod kołdrę booo Zimnoooooo :-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz